27.8
07:43

4η η Μινσκ στο τουρνουά της Γαλλίας

AEK1924.gr team
4η η Μινσκ στο τουρνουά της Γαλλίας

Η αντίπαλος της ΑΕΚ για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ συμμετείχε στο τουρνουά «Μάστερς χάντμπολ» και κατέκτησε την τέταρτη θέση

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στο τουρνουά «Μάστερς χάντμπολ» που διεξήχθη στην πόλη Γκρενόμπλ της Γαλλίας πήρε μέρος η Ντιναμί Μινσκ.

Η αντίπαλος της ΑΕΚ στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ γνώρισε δύο ήττες, από την Μονπελιέ (32-25) και την Ζάγκρεπ (29-27) και τελικά τερμάτισε 4η στο τουρνουά. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement