
Μετά την ολοκλήρωση της σημερινής(26/8) παρουσίασης της ομάδας του γυναικείου βόλεϊ της ΑΕΚ όλο το τμήμα έδωσε το παρών σε εστιατόριο της Ν.Φιλαφέλφειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτριες του τμήματος συνοδεία των Κώστα Παπαδημητρίου αλλά και της εφόρου Φένιας Παπαγεωργίου λίγο μετά την παρουσίαση της ομάδας παρευρέθηκαν σε γνωστό εστιατόριο της Ν.Φιλαδέλφειας για να γευματίσουν. Να σημειώσουμε πως το παρών στο γεύμα έδωσε και ο πρόεδρος του χάντμπολ, Δημήτρης Λαζόπουλος.
Το ΑΕΚ1924.gr ήταν εκεί και σας παρουσιάζει πλούσιο φωτογραφικό υλικό αλλά και βίντεο από το γεύμα των κοριτσιών του κιτρινόμαυρου βόλεϊ.