
Η αποστολή της ΑΕΚ για το τουρνουά στην Ελβετία πέταξε χωρίς 3 από τους «μάγκες»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πέραν του τραυματία εδώ και καιρό Τσαούση 3 ακόμη παίκτες της ΑΕΚ δεν ακολούθησαν την αποστολή στο τουρνουά που θα λάβουν μέρος οι αθλητές του Αρβανίτη, το διήμερο 24 και 25 Αυγούστου. Ο λόγος για τους Κουμαραδέλη, Συγγάρη και Κότσιρα που έμειναν πίσω στην Αθήνα.
Η Ένωση αναμένεται το μεσημέρι στην Ελβετία και από αύριο θα ξεκινήσουν τα πρώτα δυνατά τεστ.