
Από σήμερα(20/8) και για τις επόμενες δέκα μέρες οι παίκτριες του γυναικείου βόλεϊ της ΑΕΚ θα προπονούνται στο δημοτικό στάδιο του Ζηρινείου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πρόγραμμα με διπλές προπονήσεις και συγκεκριμένα βάρη αλλά και τρέξιμο για τις πρωινές και απογευματινές ώρες αντίστοιχα θα περιλαμβάνονται από δω και πέρα στην καθημερινή ατζέντα προπονήσεων της γυναικείας ομάδας του βόλεϊ με τις αθλήτριες να περνούν όλες από τις καθιερωμένες αιματολογικές εξετάσεις χθες(19/8).
Με το που ολοκληρωθούν οι προπονήσεις στο Ζηρίνειο η ομάδα του Αποστόλη Οικονόμου θα συνεχίσει την προετοιμασία της στο κλειστό του Ιωνικού Ν.Φιλαδέλφειας και στο κλειστό της Εθνικής Οδού.