
Με τους Ντος Σάντος και Γκενς προχωρά η στελέχωση του αντρικού τμήματος βόλεϊ της ΑΕΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην αντρική ομάδα βόλεϊ μετά τις υπογραφές των Παγιάν, Παπαδόπουλο και Τοκάνη σειρά πήραν οι Ντος Σάντος και Γκενς.
Όσον αφορά μάλιστα τον τελευταίο, ο Γκενς έχει αγωνιστεί κατά το παρελθόν στην Ένωση ενώ ο δεύτερος έχει εμπειρία από το ελληνικό πρωτάθλημα.