
Οι νταμπλούχοι απολαμβάνουν το ρεπό τους και θα επιστρέψουν ξανά στις προπονήσεις την Δευτέρα (12/8)
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ ξεκίνησε προπονήσεις στο Μενίδι μετά το πρώτο στάδιο προετοιμασίας στο Ζηρίνειο και ο Γιάννης Αρβανίτης βλέποντας σε καλή κατάσταση τους παίκτες του αποφάσισε να τους δώσει ρεπό.
Οι Κιτρινόμαυροι θα ξεκουραστούν μέχρι την Δευτέρα, όταν και θα επιστρέψουν στο Μενίδι για να κάνουν διπλή προπόνηση ενόψει των προκριματικών του Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και της νέας χρονιάς.