08.8
18:29

Κέρι σε Σαμαρά: “Θαυμάζω τους Έλληνες”. Στις 22:00 το ραντεβού με Ομπάμα

AEK1924.gr team
Κέρι σε Σαμαρά: “Θαυμάζω τους Έλληνες”. Στις 22:00 το ραντεβού με Ομπάμα

Στις ΗΠΑ ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Συνάντηση με τον Μπαράκ Ομπάμα στο Λευκό Οίκο. 

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 

 Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement