31.7
06:36

Εκνευρισμένος από την ήττα ο Σαββίδης

AEK1924.gr team
Εκνευρισμένος από την ήττα ο Σαββίδης

“Σκασμένος” ήταν ο Ιβάν Σαββίδης από την ήττα του ΠΑΟΚ από την Μέταλιστ, που τον απομακρύνει από το Τσάμπιονς Λιγκ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Φανερά εκνευρισμένος και απογοητευμένος αποχώρησε από το γήπεδο ο Ιβάν Σαββίδης. Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, δεν έκρυβε την δυσαρέσκειά του για την ήττα, φεύγοντας φουριόζος από την Τούμπα.

Απογοητευμένοι ήταν και οι Βρύζας, Τσιτσιακόφ και Ζαγοράκης, με τους δύο πρώτους να κατευθύνονται στα αποδυτήρια και τον “Ζαγόρ” να φεύγει από το γήπεδο.

Πηγή: sport24.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement