
Στην Κέρκυρα θα συνεχίσουν την καριέρα τους δύο πρώην παίκτες της ΑΕΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο λόγος για τους Παναγιώτη Ζορμπά ο οποίος στο ξεκίνημα της μεταγραφικής περιόδου βρέθηκε στη λίστα της Ένωσης αλλά και ο Γιώργος Παρασκευαΐδης.
Ο πρώτος ξεκίνησε στην ΑΕΚ το 2005 και την περίοδο 2008/9 δόθηκε δανεικός στον Παναιτωλικό και στη συνέχεια στον ΟΦΗ.
Ο δεύτερος ξεκίνησε από τις Ακαδημίες της ΑΕΚ στα τέλη της δεκαετίας του ’90 όμως δεν αγωνίστηκε ποτέ σε επίσημο παιχνίδι της ομάδας και παραχωρήθηκε το 2000 στον Πανιώνιο.