
Στην Σαμπντόρια θέλει να παραμείνει ο Σάβας Γκέντσογλου, καθώς όπως είπε σε δηλώσεις του είναι ο σύλλογος στον οποίο ανήκει και θα ήθελε να αγωνιστεί με τη φανέλα του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ελπίζω να πείσω γιατί θα ήθελα πολύ να μείνω στην ομάδα. Είναι η ομάδα μου, έχω άλλα τρία χρόνια συμβόλαιο και επιτέλους θα ήθελα να φορέσω τη φανέλα της Σαμπντόρια σε επίσημο ματς.
Ήταν πολύ καλή η εμπειρία της Λιβόρνο. Επαιξα σε πολλά παιχνίδια και πλέον έχω εγκλιματιστεί πλήρως. Με έχει εντυπωσιάσει πολύ ο προπονητής, είναι ένας σπουδαίος επαγγελματίας που απαιτεί πολλά από τους παίκτες. Ελπίζω να μείνω και να παίξω στην Σαμπντόρια, το θέλω πολύ», είπε ο Γκέντσογλου στον ραδιοφωνικό σταθμό «IL Secolo XIX».