
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Ένωσης, Σάββας Καρυπίδης μίλησε για την απόφαση του να έρθει στην ΑΕΚ, ενώ παράλληλα τόνισε ότι αισθάνεται πολύ περήφανος γι’ αυτό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε:
«Είμαι περήφανος που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε ένα τόσο μεγάλο σωματείο όσο η ΑΕΚ. Ελπίζω η νέα σεζόν να μας φέρει πολλούς τίτλους και διακρίσεις, ώστε να διατηρήσουμε τα ηνία μας και να πραγματοποιήσουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη».