04.7
18:05

«Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο»

AEK1924.gr team
«Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο»

Ο Πέταρ Ζούγιοβιτς μίλησε για την επιστροφή του στην Ελλάδα φορώντας τα χρώματα της ΑΕΚ ενώ στάθηκε αισιόδοξος αναφορικά με την κλήρωση της ομάδας στην Ευρώπη

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα στην Ελλάδα. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στον πρόεδρο και στον προπονητή για την πρόταση που μου έκαναν. Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη και καλή ομάδα στην Ελλάδα και στοχεύουμε στο να έχουμε μια καλή παρουσία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Η κλήρωση μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη, αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement