
Η ΑΕΚ ετοιμάζεται να επιστρέψει στο γυναικείο μπάσκετ με την επικείμενη εξαγορά της ΦΕΑ την ίδια στιγμή που η ΕΟΚ αποφάσισε οι ομάδες της Α2 να αυξηθούν σε δώδεκα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτό που συζητήθηκε στο ΔΣ της Ερασιτεχνικής τη Δευτέρα ήταν η επαναλειτουργία του τμήματος με τον Μάκη Αγγελόπουλο να αναλαμβάνει την ομάδα, σε περίπτωση που η ΦΕΑ είναι καθαρή από χρέη.
Αν τελικά ολοκληρωθεί η συμφωνία, η Ένωση θα αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α2 στο οποίο οι ομάδες θα αυξηθούν σε 12 όπως ανακοίνωσε η ΕΟΚ.