
Οι «τρελοί» οπαδοί της Ένωσης που βρίσκονται στη ξενιτιά διοργανώνουν μία ακόμα εκδρομή, για την στήριξη της ομάδας Χάντμπολ της Ένωσης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από τις 31/8 μέχρι και τις 2/9 τα μέλη της Ορίτζιναλ Λονδίνου θα βρίσκονται στη Σλοβακία προκειμένου να στηρίξουν την προσπάθεια της Ένωσης στον ημιτελικό των ομίλων του ChampionsLeague. Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που τα παιδιά από το Λονδίνο ακολουθούν την ομάδα σε αναμετρήσεις εκτός των συνόρων και μάλιστα όχι μόνο στο Χάντμπολ.