
Κλειστός θα είναι και αυτό το Σαββατοκύριακο ο σταθμός του μετρό Άγιος Δημήτριος λόγω εργασιών, στο πλαίσιο της ένταξης του τμήματος της επέκτασης έως το σταθμό “Ελληνικό”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετηθεί προσωρινά από την κυκλική λεωφορειακή γραμμή “ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ”.
Πηγή:news247.gr