
Στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ επιθυμούν όσο τίποτα άλλο να συγκεντρωθούν όλα τα τμήματα κάτω από την ίδια σκέπη και γι αυτόν τον λόγο κινούνται με γρήγορους ρυθμούς για την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου αλλά και προπονητηρίου με τη μέθοδο «μπαλονιού»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, χθες ο Κωνσταντίνος Κοτσάτος, μαζί με τον Αλέξη Αλεξίου και τον Σπύρο Παπαϊωάννου είχαν μια πρώτη συνάντηση με το Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας και συγκεκριμένα την δήμαρχο Έφη Απαοστολάκη με την οποία συζήτησαν για περίπου δύο ώρες.
Στην ΑΕΚ εξετάζουν τους χώρους όπου θα μπορούσε να γίνει το έργο, με τον χώρο όπου βρίσκεται το «φουγάρο» να αποτελεί μια πολύ καλή λύση, ενώ σαν επιλογή εξετάζεται και η περιοχή του Κόκκινου Μύλου.