
Στην τελική ευθεία έχει μπει η επιλογή των σλόγκαν και της οικονομικής πολιτικής που θα ακολουθήσει η ΑΕΚ αναφορικά με τα διαρκείας.
Το τελευταίο διάστημα εκτός από το γηπεδικό θέμα το οποίο τρέχει, γίνεται προεργασία και για τα εισιτήρια διαρκείας της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα τόσο ο Δημήτρης Μελισσανίδης, όσο και οι συνεργάτες του βρίσκονται στο τελικό στάδιο διαμόρφωσης της καμπάνιας, η οποία θα περιλαμβάνει ένα κεντρικό μόνο αλλά και διάφορα σλόγκαν.
Παράλληλα, εντός των ημερών αναμένεται ότι θα κλειδώσει και η οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει η ομάδα στο εν λόγω θέμα. Επιθυμία του Τίγρη, είναι μέσω της μαζικής αγοράς διαρκείας, ο κόσμος της ΑΕΚ να στείλει ένα μήνυμα προς όλους ότι η Ένωση είναι πιο συσπειρωμένη και θα επιστρέψει ξανά εκεί που της αξίζει.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement