15.6
06:34

Θετικά μηνύματα για τους υπαλλήλους της ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Θετικά μηνύματα για τους υπαλλήλους της ΑΕΚ

Δεν ξεχάστηκαν οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ και στο Δ.Σ. που έγινε πριν 2 ημέρες(13/6) συζητήθηκε το ζήτημα σχετικά με τα οφειλόμενά τους.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ είναι από τους λίγους ανθρώπους που μόχθησαν και έκαναν πάρα πολλές θυσίες για να λειτουργεί εύρυθμη η ΠΑΕ. Έφτασαν σε σημείο να κάνουν τεράστια υπομονή και να αναμένουν για μήνες χρήματα που τους οφείλονταν.

Στο πρώτο Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής συζητήθηκε το συγκεκριμένο ζήτημα και μάλιστα εκθειάστηκε το γεγονός πως όλοι τους στήριξαν με τον τρόπο τους την εταιρεία και την ομάδα στα δύσκολα.

Οι υπάλληλοι έχουν φτάσει αισίως τους 8 μήνες απλήρωτοι και στο Δ.Σ. τέθηκε επί τάπητος το ενδεχόμενο να πληρωθούν 3 μισθούς χωρίς ωστόσο να έχει αποφασιστεί κάτι τελεσίδικο. Το συγκεκριμένο θέμα πάντως θα απασχολήσει ξανά τους ανθρώπους του νέου Δ.Σ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement