14.6
19:27

Δημοσιογράφοι ΕΡΤ: Κανένας στη “μαϊμού” ΕΡΤ

AEK1924.gr team
Δημοσιογράφοι ΕΡΤ: Κανένας στη “μαϊμού” ΕΡΤ

Την αντίθεση τους στο μεταβατικό σχήμα λειτουργίας της ΕΡΤ, που προανήγγειλε ουσιαστικά ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, εξέφρασαν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο οι δημοσιογράφοι της κρατικής τηλεόρασης.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Με ψήφισμα τους, υπογραμμίζουν ότι κανένας δημοσιογράφος δεν πρόκειται να εργαστεί στη “μαϊμού” ΕΡΤ, κάνοντας λόγο για αγώνα που δεν επιδέχεται εκπτώσεις

Διαβάστε αναλυτικά το ψήφισμα των εργαζομένων της ΕΡΤ

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement