
Μία ακόμη συνάντηση είχαν σήμερα οι Μπάγεβιτς, Δέλλας, Λυμπερόπουλος, Ζήκος και Μπορμπόκης με θέμα την αγωνιστική ενίσχυση της ομάδας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι πέντε άντρες λίγο μετά το τέλος της φιλικής αναμέτρησης ανάμεσα στην Κ17 και Κ16 ανέβηκαν στα γραφεία του προπονητικού κέντρου των Σπατών για να συζητήσουν τα τελευταία νέα αναφορικά με την ενίσχυση της ομάδας.
Η κουβέντα κυμάνθηκε στις επόμενες κινήσεις που θα γίνουν για την στελέχωση του ρόστερ καθώς και στους δοκιμαζόμενους ποδοσφαιριστές που πέρασαν αυτές τις μέρες την πύλη του προπονητικού κέντρου.