
Ποια είναι η απόφαση των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ για κινητοποιήσεις μετά το αιφνίδιο κλείσιμο της ΕΡΤ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Την κήρυξη 24ωρης απεργίας για αύριο Πέμπτη αποφάσισαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το αιφνίδιο κλείσιμο της ΕΡΤ.
“Θέλουμε να δείξουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους της ΕΡΤ και να διαμαρτυρηθούμε για τις απαράδεκτες μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο τομέα που απαιτήθηκαν από τους δανειστές”, δήλωσε στο Reuters ο γενικός γραμματέας της ΑΔΕΔΥ, Ηλίας Ηλιόπουλος.
Σύμφωνα με το Reuters, στέλεχος της ΓΣΕΕ επιβεβαίωσε ότι η συνομοσπονδία θα συμμετάσχει στην αυριανή απεργία.
Πηγή: www.news247.gr