
Ο Νίκος Αργυρίου και ο Χριστόφορος Ντιούμπερετ αποδέχθηκαν την πρόταση της ΑΕΚ και αναμένεται να υπογράψουν τη νέα τους συμφωνία με την ομάδα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο ποδοσφαιριστές που αγωνίζονταν πέρσι με την Κ20 άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις στον Τραϊανό Δέλλα ο οποίος αποφάσισε ότι τους θέλει στη μεγάλη ομάδα.
Μάλιστα, ο Νίκος Λυμπερόπουλος συναντήθηκε σήμερα με τον μάνατζερ τους και του έκανε γνωστή την πρόταση της ΑΕΚ προς τους παίκτες την οποία και αποδέχονται και οι δύο.
Το μόνο που απομένει πλέον είναι οι Ντούμπερετ και Αργυρίου να υπογράψουν τα συμφωνητικά με την Ένωση.