
Ο Γιώργος Κατσαδήμας σχολίασε μέσω του facebookτα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο γνωστός νομικός εκλέχθηκε στο νέο Δ.Σ. της «Μάνας ΑΕΚ» και σύμφωνα με πληροφορίες θα λάβει και καίριο πόστο στην νέα τάξη πραγμάτων στον σύλλογο.
«Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους συνέβαλαν στην επανεκλογή μου στο διοικητικό συμβούλιο της ΑΕΚ.Ο στόχος ένας: Τα όνειρα να λάβουνε εκδίκηση…», ανέφερε χαρακτηριστικά.