09.6
13:42

«Η ΑΕΚ θα γυρίσει σπίτι της»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
«Η ΑΕΚ θα γυρίσει σπίτι της»

Η Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας Έφη Αποστολάκη μίλησε στην συνέλευση της Ερασιτεχνικής και δεσμεύτηκε δημόσια ότι θα είναι δίπλα στην προσπάθεια κατασκευής γηπέδου

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Καταλαβαίνω κι αισθάνομαι κι εγώ την αγωνία σας για το γήπεδο. Εγώ ως Δήμαρχος σας βεβαιώνω πως θα κάνω τα πάντα για να επιστρέψει η ΑΕΚ στο σπίτι της. Θα γίνει ότι πρέπει να γίνει σε συνεργασία και το γήπεδο της ΑΕΚ θα γίνει ξανά στη Νέα Φιλαδέλφεια», ήταν τα λόγια της Έφης Αποστολάκη. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement