
Κάποιοι από αυτούς ήταν μέχρι και σήμερα στις θέσεις τους περιμένοντας κάποια ενημέρωση μετά το τέλος της Γ.Σ και την απόφαση για την εκκαθάριση της εταιρίας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στα Σπάτα βρέθηκαν κανονικά σήμερα οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ οι οποίοι στην προτελευταία Γ.Σ είχαν ενημερωθεί για την εκκαθάριση της εταιρίας, απόφαση η οποία πάρθηκε σήμερα και τυπικά, και τη λύση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Οι υπάλληλοι έδωσαν κανονικά το παρών, ωστόσο ενώ περίμεναν κάποια ενημέρωση μετά το τέλος της Γ.Σ κανείς δεν τους είπε κουβέντα ούτε έστω για τα διαδικαστικά της απόλυσης τους.
Πλέον, θα περιμένουν μήπως λάβουν κάποια ενημέρωση την επόμενη εβδομάδα.