
Οι δύο αθλήτριες της Ένωσης θα συμμετάσχουν αύριο (7/6) σε αγώνες που θα διεξαχθούν στο Σχηματάρι στη μνήμη του Βαγγέλη Δεπάστα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αγώνες στίβου στη μνήμη του Βαγγέλη Δεπάστα διοργανώνει αύριο Παρασκευή 7/6 στο Σχηματάρι, ο Γυμναστικός Σύλλογος «Ερμής» Σχηματαρίου σε συνεργασία με το Δήμο Τανάγρας και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Βοιωτίας-Εύβοιας.
Από πλευράς ΑΕΚ το παρών θα δώσουν η Βούλα Παπαχρήστου η οποία θα αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος στο Τριπλούν με στόχο ένα άλμα πάνω από τα 14 μέτρα, και η Γωγώ Κοκλώνη στα 100μ. όπου επιδιώκει να βελτιώσει το 11,79 που σημείωσε στην Καλαμάτα.