
16ος κατετάγη ο Λευτέρης Παπουτσάς στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Δρόμου Master στην Παλαιοχώρα Χανίων στις 1 και 2 Ιουνίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Παπουτσάς ήταν ο μόνος ποδηλάτης που εκπροσώπησε την Ένωση και ταξίδεψε μόνος του στην Κρήτη για να πάρει μέρος στην κατηγορία MastersB.
Με χρόνο 2.28.52 κατέλαβε την 16η θέση της διοργάνωσης.