03.6
10:54

Υπέγραψαν Παυλής και Καλογέρης

Πένυ Μακρή
Υπέγραψαν Παυλής και Καλογέρης

Μετά τον Νίκο Γεωργέα, οι δύο ποδοσφαιριστές υπέγραψαν με τη σειρά τους τα νέα τους συμβόλαια με την ΑΕΚ

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Όπως είχατε ενημερωθεί από το ΑΕΚ1924.gr, ο Μιχάλης Παυλής και ο Αινείας Καλογέρης είχαν αποφασίσει να παραμείνουν στην Ένωση και να βοηθήσουν την ομάδα στην προσπάθεια αναγέννησης της.

Οι συμφωνίες με τους δύο ποδοσφαιριστές ολοκληρώθηκαν και τυπικά σήμερα, καθώς ο Μιχάλης Παυλής υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με την ΑΕΚ, ενώ ο Καλογέρης αποδέχθηκε την πρόταση για συμβόλαιο με τριετή διάρκεια (1+2 χρόνια).

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement