02.6
08:10

Ποδηλατοδρομία κατά της ρατσιστικής βίας στην Αθήνα

AEK1924.gr team
Ποδηλατοδρομία κατά της ρατσιστικής βίας στην Αθήνα

Ποδηλατοδρομία από το κέντρο της Αθήνας μέχρι τον Φλοίσβο διοργανώνουν σήμερα Κυριακή οι Γιατροί του Κόσμου στα πλαίσια στήριξης του προγράμματος Enough!/Αρκετά! που υλοποιούν σε συνεργασία με το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αφετηρία θα είναι η πλατεία Συντάγματος και τερματισμός το πάρκο Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο.

Όροι συμμετοχής στην ποδηλατοδρομία: Ενήλικες (άνω των 18), χρήση κράνους, εθελοντική συμμετοχή και ατομική ευθύνη σωματικής ακεραιότητας.

Διαβάστε λεπτομέρειες στο news247.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement