
Το τμήμα Τζούνιορ της ΑΕΚ κατέκτησε χθες το πρωτάθλημα Αθήνας, νικώντας με 3-0 τον Ελπιδοφόρο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι «κιτρινόμαυροι» του Στέλιου Ορφανίδη όλη την σεζόν παρουσίασαν μια καλή εικόνα παίρνοντας θετικά αποτελέσματα στα ματς, κάτι που συνέβη και χθες στον τελικό.
Έτσι με σκληρή δουλειά κατάφεραν να κατακτήσουν το τρόπαιο.