
Πανευτυχής ήταν ο εξτρέμ της ΑΕΚ Ευριπίδης Ναουμίδης μετά την κατάκτηση του νταμπλ από την «Ένωση».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Ευριπίδης Ναουμίδης στην σελίδα της ΟΧΕ:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για το νταμπλ, παρά τα πολλά προβλήματα. Στο τέλος υπήρχε πολύ άγχος, δεν κάναμε σοβαρά λάθη και δείξαμε μεγαλύτερη ψυχραιμία. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και τον γιατρό μου Κώστα Μαναβή που με στήριξε στον τραυματισμό μου».