29.5
19:45

«Μπήκαμε αποφασισμένοι»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
«Μπήκαμε αποφασισμένοι»

Ο τερματοφύλακας της Ένωσης Δημήρης Καφάτος, μίλησε για τη σημερινή νίκη της ΑΕΚ επί του Διομήδη αλλά και το επόμενο παιχνίδι «Τελικό» στο Άργος

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Ήταν καθαρά θέμα ψυχολογίας. Μπήκαμε αποφασισμένοι και συγκεντρωμένοι. Τώρα θα πάμε στο Άργος για το τελευταίο ματς του πρωταθλήματος. Ξέρουμε τον Διομήδη και μας ξέρει, δεν υπάρχουν μυστικά».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement