
Την περασμένη Τετάρτη σε γνωστό εστιατόριο της Βουλιαγμένης δείπνησαν μαζί οι Δημήτρης Μελισσανίδης, Γιώργος Μπόμπολας και Δημήτρης Κοπελούζος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι τρεις άνδρες συζήτησαν για τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, πιθανές συνεργασίες τους, το πολιτικό σκηνικό της χώρας και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπάρχουν, τον ΟΠΑΠ που έχει στα χέρια του πλέον ο Μελισσανίδης.
Από την κουβέντα τους δεν θα μπορούσε να λείψει η ΑΕΚ, της οποίας ηγείται πλέον ο Δημήτρης Μελισσανίδης.