26.5
18:59

Υπάλληλος της ΔΕΗ καλλιεργούσε κάνναβη σε ορυχείο

AEK1924.gr team
Υπάλληλος της ΔΕΗ καλλιεργούσε κάνναβη σε ορυχείο

Ινδική κάνναβη μέσα στο χώρο εργασίας του καλλιεργούσε ένας 44χρονος υπάλληλος της ΔΕΗ στην Κοζάνη και συνελήφθη

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δενδρύλλια ινδικής κάνναβης μέσα στο χώρο εργασίας του καλλιεργούσε ένας υπάλληλος της ΔΕΗ στην Κοζάνη.

Ο 44χρονος είχε φυτέψει επτά δενδρύλλια στο ορυχείο που εργαζόταν, ωστόσο η δράση του αποκαλύφθηκε, με επακόλουθο να συλληφθεί το απόγευμα του Σαββάτου (25/05).

Σε έρευνες που έγιναν από την αστυνομία τόσο στο ορυχείο όσο και στο σπίτι του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 50 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και 40 σπόροι.

Πηγή: www.news247.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement