
Οι παίκτες της ομάδας χάντμπολ της ΑΕΚ θα δειπνήσουν με τον Δημήτρη Λαζόπουλο και μέλη της Original Άργους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μπορεί να ηττήθηκαν από τον Διομήδη στον πρώτο τελικό του πρωταθλήματος, ωστόσο οι παίκτες της ΑΕΚ θέλουν να παραμείνουν ενωμένοι. Για αυτόν το λόγο μετά το τέλος του αγώνα στο Άργος ο Δημήτρης Λαζόπουλος θα δειπνήσει μαζί με τους παίκτες της ομάδας και κάποια μέλη της τοπικής Original.
Μετά το τέλος του δείπνου η αποστολή θα επιστρέψει στην Αθήνα, ώστε να προετοιμαστεί για το ματς της Τετάρτης εντός έδρα.