26.5
20:56

Ήττα και δεύτερη θέση στη Σλοβακία

AEK1924.gr team
Ήττα και δεύτερη θέση στη Σλοβακία

Τη δεύτερη θέση στον όμιλο της 1ης προκριματικής φάσης πήρε η Εθνική βόλεϊ των γυναικών μετά την ήττα της 3-1 από την οικοδέσποινα Σλοβακία.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Τα κορίτσια του Γιάννη Καλμαζίδη ήθελαν τη νίκη για ν’ αποφύγουν τη διαδικασία του 2ου προκριματικού, πήραν το πρώτο σετ, αλλά στη συνέχεια υπέκυψαν στην αντίπαλη ανωτερότητα. Έχασαν οριακά το δεύτερο και το τρίτο σετ, ενώ στο τέταρτο, έχοντας απογοητευτεί εγκατάλειψαν τη μάχη.

Τα σετ: 27-25, 21-25, 21-25, 11-25

Ελλάδα: Κιόση 7, Ιβάνοβα 10, Χαντάβα 15, Γιώτα 8, Χριστοδούλου 5, Λαμπρινίδου 9, Κελεσίδου (λ – 75%) / Παπαφωτίου 1, Λαμπρούση, Γενιτσαρίδη 1

Σλοβακία: Κουτσιάκοβα 11, Κόσοβα 7, Ντρομπνάκοβα 13, Περέιρα 18, Ντούντοβα 9, Τσρκόνοβα 21, Βαλάχοβα (λ – 89%) / Βιέστοβα, Μπραμπόροβα, Κούμποβα

Πηγή: www.contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement