
Στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Βετεράνων θα πάρει μέρος ο αθλητής της ΑΕΚ, Γιώργος Κυριακόπουλος με την Εθνική ομάδα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτοιμος να πάρει μέρος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που ξεκινάει αύριο (27/5) στη Βρέμη είναι ο Γιώργος Κυριακόπουλος ο οποίος θα είναι μέλος της Εθνικής ομάδας.
Ο Κιτρινόμαυρος έχει προπονηθεί σκληρά το τελευταίο διάστημα και υπάρχει αισιοδοξία ότι θα καταφέρει να διακριθεί στην κατηγορία 40-49, τόσο στο μονό όσο και στο διπλό μαζί με τον Πάνο Γιάκα.