
Ο Φελίπε Μάσα στάθηκε άτυχος στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για το Grand Prix του Μονακό, καθώς έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε στις μπαριέρες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το γεγονός αυτό ανάγκασε τους μηχανικούς της Ferrari να αλλάξουν το κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να επιβληθεί ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση για τον Βραζιλιάνο πιλότο.
Πηγή:contra.gr