
Η Βούλα Παπαχρήστου επιστρέφει στην αγωνιστική δράση, καθώς θα συμμετάσχει στο «14ο Γκαλά Στίβου Γυναικών» που θα διεξαχθεί στις 29 Μαΐου στο Στάδιο «Σ. Κυριακίδης» στη Φιλοθέη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αθλήτρια της ΑΕΚ θα αγωνιστεί στο μήκος, όπου έχει ατομικό ρεκόρ 6.60 μ. και θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τις Νίκη Πανέττα και Έφη Κολοκυθά.
Μετά λοιπόν από όλα όσα συνέβησαν πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες η Βούλα Παπαχρήστου είναι έτοιμη να επιστρέψει δυναμικά στο προσκήνιο του ελληνικού στίβου.