
Για το ματς κόντρα στον Διομήδη Άργους μίλησε ο Χριστόφορος Μπακαούκας, τονίζοντας ότι ελπίζει η ΑΕΚ να τα καταφέρει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Όταν θες να γίνεις πρωταθλητής θα πρέπει όλοι οι παίκτες να συνεισφέρουν. Ξέρουν πως θα με αντιμετωπίσουν και εγώ ξέρω τι πρέπει να κάνω και θα κάνω το καθήκον μου. Ελπίζω να τα καταφέρουμε και να στεφτούμε πρωταθλητές.
Το μεγαλύτερο ατού του Διομήδη είναι πως είναι μια ομάδα δουλεμένη και ξέρει ο καθένας τι θέλει από τον διπλανό του. Εμείς είμαστε πιο δεμένοι από την αρχή της σεζόν. Έχουμε βελτιωθεί πολύ αγωνιστικά και ψυχολογικά», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του στην ιστοσελίδα sportshero.