
Η ομάδα χάντμπολ της Ένωση φιλοξενείται αύριο από τον Διομήδη Άργους για την 3η και τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ και η ΟΧΕ έκανε γνωστούς τους διαιτητές της αναμέτρησης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ΑΕΚ και Διομήδης Άργους θα αναμετρηθούν το Σάββατο στον τελικό του πρωταθλήματος όμως την Τετάρτη η Ένωση φιλοξενείται από τον Διομήδη για την 3η αγωνιστική των πλέι οφ η οποία είναι και διαδικαστικού χαρακτήρα.
Η ΟΧΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές της αναμέτρησης οι οποίοι είναι οι Βήτας και Σκλαβενίτης με παρατηρητή τον Μπεμπέτσο.