
Η ομάδα Κ-15 της ΑΕΚ επικράτησε με 3-0 του Ηνίοχου και πλέον θα διεκδικήσει την πρώτη θέση των πλέι οφ κόντρα στον ΟΣΦΠ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Κ-15 της Ένωσης πήρε τη νίκη με 3-0 κόντρα στον Ηνίοχο για την 2η αγωνιστική των πλέι οφ με τους Παπανικολάου και Κούρο να σκοράρουν και την επόμενη αγωνιστική θα αντιμετωπίσουν τον ΟΣΦΠ με στόχο την πρωτιά.
Για τους Κιτρινόμαυρους αγωνίστηκαν οι: Πάντος, Τάμπας, Πανάγου, Αγγελής, Ζολώτας, Βασιλείου, Λημνιός, Καραπάνος, Γιάντομ, Ρούσος, Παπανικολάου, ενώ μπήκαν και οι Κούρος, Δημητρακόπουλος και Γριτσόπουλος.