20.5
11:09

Αυτή η φανέλα δεν υποβιβάζεται

AEK1924.gr team
Αυτή η φανέλα δεν υποβιβάζεται
Advertisement

Πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα στις αθλητικές εταιρίες ένδυσης οι οποίες σφάζονται στα πόδια της ΑΕΚ για ενδεχόμενη συνεργασία σε βάθος πενταετίας, σύμφωνα με δημοσίευμα αθλητικής εφημερίδας.

Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της LiveSport:

«Η προοπτική που έδωσε ο Δημήτρης Μελισσανίδης στην ΑΕΚ είναι τεράστια. Δεν αναφερόμαστε μόνο στην κατασκευή του γηπέδου, αλλά σε όλα όσα θα ακολουθήσουν και τα οποία θα κάνουν την ΑΕΚ, πιο ελκυστική από ότι ήταν, παρότι θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν στην… ερασιτεχνική Γ’ Εθνική. Δεδομένα πιο ελκυστική από την ομάδα που θα παρέμενε στη Super League καταχρεωμένη…

Ήδη στο τηλεοπτικό τοπίο επικρατεί ένας μίνι αναβρασμός, αναφορικά με το ποιο κανάλι θα καταφέρει να πάρει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της «Ένωσης» για τη νέα σεζόν. Η Nova θέλει, ο ΟΤΕ TV το ίδιο και τα επιτελεία τους ετοιμάζονται πυρετωδώς. Άλλωστε το «κιτρινόμαυρο» κοινό είναι αρκετά μεγάλο.

Εκεί όμως που έχει ξεσπάσει κυριολεκτικά πόλεμος, είναι στις αθλητικές εταιρείες ένδυσης! Σύμφωνα με πληροφορίες της «Live Sport», υψηλόβαθμα στελέχη της Adidas και της Nike, έχουν δώσει ήδη εντολή στους υπαλλήλους τους να προετοιμαστούν άμεσα, προκειμένου να χτυπήσουν την πόρτα της ΑΕΚ και να συζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας τους σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας, αφού θέλουν να «μπούνε» και να μείνουν στο νέο γήπεδο και να έχουν πολλαπλά οφέλη από τη διαφήμιση που θα τους κάνει η «Ένωση»!

Η «συνεργασία» με την Puma, η οποία ολοκληρωνόταν στο τέλος της επόμενης σεζόν (το καλοκαίρι του 2014 δηλαδή), παύει να ισχύει, όπως συνέβη και στην περίπτωση του προπονητικού κέντρου και τη σύμβαση που είχε υπογραφεί με τον Νίκο Νοτιά. Η ΑΕΚ θα ζητήσει προσφορές και η νέα διοίκηση θα έχει τη δυνατότητα να διαπραγματευτεί πάνω σε νέες βάσεις και δεδομένα. Διότι είναι διαφορετική η ΑΕΚ του ΟΑΚΑ των 7-8 άντε 10.000 θεατών και διαφορετική η ΑΕΚ στο «παλατάκι» του Ελληνικού με μία βάση μίνιμουμ 15.000 οπαδών και την προοπτική του δικού της γηπέδου. Διότι όλες οι εταιρείες θα θέλουν να βάλουν τοlogo τους σε ένα νέο γήπεδο όπως κάνει για παράδειγμα η Nike, με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο «Ολντ Τράφορντ» και την Άρσεναλ στο «Εμιρετς», ή η Adidas με την Τσέλσι στο «Στάμοφρντ Μπριτζ»…

Την ΑΕΚ δεν αποκλείεται να θελήσει να τη διατηρήσει στις τάξεις της η Puma,όμως ο ανταγωνισμός που θα έχει θα είναι τεράστιος. Στην Ελλάδα η Adidas«ντύνει» τον Παναθηναϊκό, η Puma τον Ολυμπιακό και η Nike από τη νέα σεζόν θα «ντύνει» τον ΠΑΟΚ (που φέτος φορούσεUmbro). Αξίζει τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η ΑΕΚ φορούσε Adidas τις περιόδους 1978-1983 και 2005-2007, Nike την τετραετία 2000-2004 και Puma από 2007-2013…»

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News

Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook

Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram

Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube

Βρείτε το AEK1924 στο TikTok

Ακολούθησε το AEK1924 στο X

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO

Advertisement

 

-->