
Η αθλήτρια της Ένωσης, Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου, μίλησε για τον στόχο της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Τάμπερε μετά την χθεσινή της εμφάνιση στους αγώνες ρίψεων «Κώστας Σπανίδης» όπου πήρε την 1η θέση με βολή 55.49μ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Στόχος μου είναι μια καλή εμφάνιση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Τάμπερε. Πριν δύο χρόνια ήμουν τέταρτη τώρα θέλω ένα μετάλλιο».