
Στον αθλητικό δικαστή απολογήθηκαν η Παναχαϊκή και η Ορεστιάδα για την συμπεριφορά των φιλάθλων τους στο δεύτερο και τρίτο μπαράζ ανόδου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα και οι δύο ομάδες κλήθηκαν σε απολογία για την συμπεριφορά των οπαδών τους στα ματς με την ΑΕΚ, ωστόσο τελικά ο αθλητικός δικαστής τις αθώωσε και τις δύο.
Οι αποφάσεις:
«2. Αθώωσε το σωματείο ΓΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ για την συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα της 21/4/13 ΓΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ – ΑΕΚ του πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής κατηγορίας Ανδρών.
3. Αθώωσε το σωματείο ΑΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ για την συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα της 26/4/13 ΑΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ – ΑΕΚ του πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής κατηγορίας Ανδρών».