
Επίσημα στη Γ’ Εθνική θα αγωνίζεται του χρόνου η Ένωση, καθώς σήμερα ο Ανδρέας Δημητρέλος υπέγραψε και έστειλε την δήλωση μη συμμετοχής της ομάδας στη Β’ Εθνική
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους, η ΑΕΚ δήλωσε την μη συμμετοχή της στην FootballLeague και την επόμενη σεζόν θα αγωνίζεται στην Γ’ Εθνική.
Συγκεκριμένα, σήμερα (16/5) ο Ανδρέας Δημητρέλος υπέγραψε το απαραίτητο έγγραφο ενώ στην συνέχεια το έστειλε στη FootballLeague κάνοντας γνωστή την μη συμμετοχή της ομάδας στην κατηγορία.