
Αύριο Πέμπτη (16/5) αναμένεται η ΠΑΕ ΑΕΚ να καταθέσει στην Football League για την μη συμμετοχή της τη νέα σεζόν αφού έχει παρθεί η απόφαση για ριζικό ξεκίνημα από την Γ’ Εθνική
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά την Γενική Συνέλευση της Τρίτης(14/5) και την απόφαση των μετόχων για να μπει η ΠΑΕ σε καθεστώς εκκαθάρισης, στην ΑΕΚ θέλουν να επισημοποιήσουν στην FootballLeagueότι δεν θα αγωνιστούν τη νέα σεζόν καθώς θα ξεκινήσουν από την χαμηλότερη κατηγορία.
Αυτό θα γίνει αύριο με έγγραφο που αναμένεται να στείλει η ΠΑΕ ΑΕΚ.