
Ο Διονύσης Γεωργιάδης μίλησε στον OXEγια την ήττα της ΑΕΚ, και στάθηκε στο ότι η ομάδα δεν είχε καθαρό μυαλό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Στο β΄ ημίχρονο κάναμε κακή εμφάνιση. Δεχθήκαμε πολλά τέρματα, περισσότερα απ” όσα δεχόμαστε συνήθως. Στο τελευταίο δεκάλεπτο δεν είχαμε καθαρό μυαλό και πήγαμε σε προσωπικές επιλογές».