
Ο Χριστόφορος Μπακαούκας μίλησε στην σελίδα της ομοσπονδίας χάντμπολ για το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Δούκα για την 1η αγωνιστική των πλέι οφ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Μπακαούκας στην σελίδα της ΟΧΕ:
«Ξεκινάει το πιο σημαντικό κομμάτι του πρωταθλήματος, η παρουσία των ομάδων θα δείξει ποιος το θέλει περισσότερο. Πρώτος στόχος είναι η είσοδος στον τελικό. Έχουμε κάνει καλή προετοιμασία. Το αυριανό ματς είναι το κρισιμότερο, καθώς αν κερδίσουμε πολύ δύσκολα θα χάσουμε την είσοδο στον τελικό. Νομίζω ότι θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την δική μας απόδοση. Ο Δούκας είναι μια σκληροτράχηλη ομάδα και όποιος τον έχει υποτιμήσει το έχει πληρώσει ακριβά».