
Την αισιοδοξία του ενόψει των πλέι οφ της Α1 χάντμπολ εξέφρασε ο Σπύρος Μπαλωμένος
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο χαντμπολίστας της ΑΕΚ μιλώντας στο ART TV τόνισε:
«Νομίζω ότι έχουμε πλεονέκτημα για τον τελικό και να παλέψουμε απέναντι στον Διομήδη. Χρειαζόμαστε ένα ακόμα καλό παιχνίδι στα πλέι οφ για να εξασφαλίσουμε την 1η ή την 2η θέση. Απομένουν 3 εβδομάδες με δύσκολο πρόγραμμα και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι».